Written by Mark Bakker

Vodafone introduceert Vodafone Business

Vodafone heeft met de komst van de nieuwe naam Vodafone Business een krachtige verzamelnaam neergezet voor de wereldwijde communicatie met de zakelijke markt. Vodafone heeft voor deze naam gekozen omdat het zal zorgen voor bekendheid en herkenning wereldwijd. Verder wilt Vodafone zich authentiek positioneren als ondersteuning voor de zakelijke sim only markt. Het is Vodafone niet onopgemerkt gebleven. Steeds meer MKB bedrijven beginnen de waarde in te zien van de digitale transformatie. Digitale transformatie houdt in dat steeds meer bedrijven kansen en mogelijkheden inzetten om de stap te maken naar een digitaal georiënteerde organisatie. Vodafone wilt deze MKB organisaties ondersteunen in deze onzekere maar ook zeker kansrijke ontwikkelingen. In dit artikel zullen we behandelen waar Vodafone zich op richt en wat ze met de nieuwe communicatie willen bereiken.

Waar richt Vodafone Business zich op?

Volgens Vodafone komen veel organisaties de komende tijd voor grote uitdagingen te staan. De bedrijven zullen te maken krijgen met innovaties op het gebied van de digitale veranderingen, data driven werken en efficiënter mobiel werken. Steeds meer MKB bedrijven zijn bezig met data driven werken. Data driven werken houdt in dat het bedrijf probeert op basis van de data en feiten keuzes te maken die in het voordeel voor de organisatie uit zullen pakken. Verder zijn de bedrijven bezig effectiever te werken met mobiele apparaten. Ze doen dit door bijvoorbeeld de communicatie te verbeteren en te versnellen. Vodafone Business heeft als doel de innovatieve MKB-ers hierin te ondersteunen.

Krachtige communicatie wereldwijd

Volgens John van Vianen, directeur zakelijke markt bij VodafoneZiggo, gaat Vodafone Business als verzamelnaam ervoor zorgen dat er wereldwijd krachtiger gecommuniceerd kan worden over de producten. Zo zegt hij dat producten als slim werken, Internet of things(iot), service en entertainment met de naam Vadafone Business krachtig gecommuniceerd gaan worden en dat de naam Vadafone Business wereldwijd zal zorgen voor zichtbaarheid en herkenbaarheid. Vodafone kan bedrijven slim laten werken door bijvoorbeeld het creëren van een mobiele werkplek. Hierdoor maakt het niet uit waar je personeel aan het werk is en kan het toch optimaal communiceren met elkaar. Verder kan Vodafone oplossingen bedenken om bijvoorbeeld online te vergaderen. Door deze slimme manier van vergaderen kan je de vergadering bijwonen zonder op locatie te zijn.

De doelen van de introductie van Vodafone Business

  • De nieuwe naam voor het zakelijke contact moet gaan zorgen voor bekendheid en herkenning in de wereldwijde zakelijke markt
  • Vodafone Business heeft als doel innovatieve MKB-ers te ondersteunen met innovaties op het gebied van digitale transformatie, data driven werken en efficiënt mobiel werken. Veel bedrijven zullen in de toekomst proberen keuzes te maken aan de hand van data en feiten.
  • De zakelijke producten van Vodafone zoals slim werken, Internet of Things, service en entertainment zullen krachtig gecommuniceerd worden onder de naam Vodafone Business.

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1 × een =